29 Ekim 2013 Show Tv Benim İçin Üzülme 38. Bölüm İzle

28 Ekim 2013 Pazartesi

Benim İçin Üzülme 38. Bölüm 29.10.2013

Benim İçin Üzülme Yayın Tarihi: 29 Ekim 2013 Salı
Benim İçin Üzülme Yayın Saati: 20:00
Benim İçin Üzülme Yayın Kanalı: Show Tv

Benim İçin Üzülme 38. Bölüm Özet
Şahin, Sinan'ı evine getirir ve ailesine teslim eder. Ailenin erkekleri Sinan ve Bahar'la ilgili gerçekleri öğrenir, öfke ve hayal kırıklığı içindedirler. Niyazi ve Enver, Sinan'a Irmak'la evliliği konusunda baskı yapar. Sinan, ailesinin baskısı karşısında ne yapacak? Buke, Niyazi'ye dönmemekte kararlıdır. Niyazi ise Buke'nin dönüşünü umutla beklemektedir. Resul, küçük bir ev bulur ve oraya taşınır. Ailesinin kendisi yüzünden evsiz kalmasına üzülen Bahar, kendisine iş aramaya başlar. Fehime'lerin evsiz kaldığını duyan Yaşar, bir umutla Fehime'nin karşısına çıkar ve ailesinin onunla birlikte yaşamasını ister. Fehime, nasıl bir karar verecek? Sinan ve Irmak, evlilik hazırlıklarına başlar. Irmak, Sinan'la evleneceği için mutludur. Sinan ise duygusal bir karmaşanın içindedir.

0 yorum:

Yorum Gönder