STAR TV Beni Affet 407. Bölüm 1 Ekim 01.10.2013

30 Eylül 2013 Pazartesi

Beni Affet 407. Bölüm 1.10.2013

Beni Affet Yayın Tarihi: 1 Ekim 2013 Salı
Beni Affet Yayın Saati: 16:45
Beni Affet Yayın Kanalı: STAR TV

Beni Affet 407. Bölüm Özet
Feride’nin Cüneyt’in metresi olduğunu kanıtlamak için ikilinin samimi bir fotoğrafını çektiren Eylül, karşısında Cüneyt’i bulur. Cüneyt, ailenin ortasında Eylül ve sözde avukat Alper’den hesap sorarken, Eylül Feride’yle ilgili diğer bir planı devreye sokmuştur. Eylül’ün başına açacağı durumdan habersiz olan Feride ise, Cüneyt’in şirketten uzaklaştırılmasına sebep olan Ferman’la restleşir.

Not:
Televizyonlardaki bütün kanalların yayın ve programlarını, yayın kuruluşlarına maddi ve manevi zarar vermemesi için, kanalların resmi web sitesinden izlemenizi tavsiye ederiz.

0 yorum:

Yorum Gönder